Monday 6 October 2008

hello!

4 comments:

sara said...

hej hej! Otto sitter i plommonträdet och äter på mormors kaka, en kyss eller två ska den tösen få som hämtar Otto tillbaka!

Anonymous said...

Åhh så söt han är lille Otto:-) Lite lik Lea.
Ni är fina tillsammans på bilderna. Är ni på promenad i city, så kom förbi oss Enhörningar på Oxtorgsgränd 1 och visa upp Otto. Han ser hur go ut som helst. Sen är det ju så lääääänge, länge sen som vi sågs sist. Undrar hur du mår Hanna.
Stora Varma Kramar från Helena, Max och Oscar

at Hanna said...

Hej!Jag mår jättebra! Nu är Otto två veckor och vår lilla familj njuter!
Ska titta förbi om jag har vägarna åt era trakter.
Stor kram själva!

Hanna

Anonymous said...

Vilken underbar liten kille! Det är kul med killar!! Stort GRATTIS från oss och Närkemyllan! Vi kommer att följa varje rad! Vi vill också bara ha posters på Otto! Underbart namn! Ett tips, prata med BVC om magen, men det kan vara lite jobbigt första veckorna.Du är fantastiskt vacker som nybliven mor! Jag minns inte att jag såg så sval och skön ut på min tid..... Och fadern är ju så otroligt stilig! Stor Kram Lena & Hasse